e-portfoolio ja personaalne õpikeskkond

2.loeng

Olen 20.aastane noormees ja TLÜ-s informaatikat esimesel kursusel. Keskkooli lõpetasin Loksa Gümnaasiumis (kuni 2010 aastani Loksa 1. Keskkool). Suvel veedan enamuse aja vees ja talve peamiselt lund rookides (vähemalt viimased 2 talve )

Suurimaks saavutuseks on minu jaoks ilmselt autojuhilubade saamine. Algas ta veidi õnnetult, esimene sõidueksam ebaõnnestus enda lolli vea tõttu. Lõpuks jõudsin ma meie riiki toetada 4 korda. 3. eksamil oli läbi kukutamise põhjus küll minu jaoks veidi arusaamatu(möödusin kitsal teel eksamineerija arvates pargitud autost liiga lähetalt, aga veel rohkem vasakule võttes oleks ma juba olnud murul). Õppisin sellest ilmselt paremini sõitma ja see muutis mind roolis ennast kindlamalt tundma. Oleks ehk võinud enne esimest eksamit rohkem harjutada. Paremini ilmselt seda enam teha ei sa kuna nüüd on load käes ja uuesti enam tegema ei pea.

Tõendusmaterjal

Rubriigid: Uncategorized. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Lisa kommentaar